Descobreixi com simplificar els seus problemes

Com treballem:

El més important per a nosaltres és entendre els problemes que desitja resoldre. Des d'aquest escenari nosaltres li proposem una o diverses maneres de solucionar-lo; normalment existeix més d'una manera de solucionar un problema. El nostre objectiu és trobar la forma més senzilla de resoldre'l.

L'equip de consultors ha adquirit al llarg del temps una àmplia experiència al desplegar amb èxit OpenKM en empreses mitjanes i grans.

Els nostres consultors de OpenKM han proporcionat serveis d'implementació i suport a clients en diversos sectors empresarials, administració pública, petroli i gas, banca i finances, assegurances, transport marítim, telecomunicacions entre altres.

Que li podem oferir

L'equip de OpenKM pot realitzar tot el treball, configurar, parametritzar i estendre les funcionalitats de OpenKM per a complir amb els seus requisits de negoci. O bé participar activament amb el seu equip per a aconseguir-los. Volem que sigui autosuficient, sempre decidirà l'escenari que prefereix.

Parametritzacions mes usuals

  • Estendre les funcionalitats de la interfície d'usuari.
  • Crear interfícies d'usuaris a mida.
  • Integració amb terceres aplicacions.
  • Crear noves funcionalitats.
  • Crear workflows.
  • Formació especialitzada adaptada a les seves necessitats.
  • Crear processos de captura de dades.
  • Crear processos de catalogació automàtica.
  • Crear processos d'importació i exportació automàtica.
  • Construir interfícies d'usuari a mesura adaptades als seus requisits.

Workflows

OpenKM incorpora un motor de workflow per a la definició i la reutilització de la lògica de negoci, simplificant els processos de negoci i ajudant tant als empleats com a l'organització a millorar la coordinació. En vincular els processos amb la creació de continguts, OpenKM permet a les organitzacions compartir la informació transaccional i respondre més ràpidament als nous requisits empresarials.

Amb OpenKM, tots els seus continguts s'emmagatzemen electrònicament de manera que tinguin sentit per a les necessitats dels seus workflows i puguin ser fàcilment recuperables mitjançant cerques globals intel·ligents.

  • Creació de workflows complexos.
    • Workflow de revisió, aprovació i validació.
    • Suport per a workflows lineals o en paral·lel.
  • Assignar tasques a grups d'usuaris.
  • Monitorar les tasques de workflow, l'estat i els processos.
  • Missatges de notificació per correu electrònic configurables.

Tasques automàtiques

Donat un esdeveniment específic, pot aplicar regles de validació i unes certes accions es realitzaran sobre els documents sense intervenció humana. Alguns exemples són:

  • Captura de Metadades.
  • Classificació de documents.
  • Execució automàtica d'un workflow.

Els principals avantatges de les tasques automàtiques són:

  • Incrementar la productivitat i reduir el temps de les operacions.
  • Millorar la qualitat i obtenir un elevat grau de precisió.
  • Reducció dels costos laborals i altres despeses.

Integracions

OpenKM proporciona una plataforma interoperable per a treure profit a través de les aplicacions i els repositoris de tota l'empresa. Desenvolupem OpenKM amb aquest objectiu en ment i proporcionar diverses formes d'integració:

  • OpenKM SDK's per Java, .Net i PHP.
  • Utilitzant el API dels Webservices en REST.
  • Autenticació plugable que permet fàcilment utilitzar una base de dades externa amb els usuaris, LDAP o Activi Directory, SSO i CAS.
  • Fins i tot el magatzem de dades pot configurar-se per a qualsevol base de dades com MySQL, PostgreSQL, Oracle o SQL Server, entre altres.

Connectors disponibles per a: AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.

Vídeos relacionats:

OpenKM - CRM Solution
OpenKM - CRM

Contacte

Consultes generals

OpenKM in 5 minutes!