OpenKM proporciona serveis per a la implementació del gestor documental, integració, actualització, migració i suport a clients.
El nostre equip de consultors ha adquirit al llarg del temps una àmplia experiència en desplegar amb èxit OpenKM en empreses mitjanes i grans, en diversos sectors empresarials incloent la banca i finances, petroli i gas, energia, enginyeria, salut i administració pública.
Els nostres consultors de OpenKM han proporcionat serveis d'implementació i suport a clients en diversos sectors empresarials, administració pública, petroli i gas, banca i finances, assegurances, transport marítim, telecomunicacions entre altres.
OpenKM ha establert sòlides aliances amb organitzacions líders en la gestió de documents i registres electrònics. Quan es precisa d'un expert en OpenKM, aquest dirigeix el projecte fins al desplegament de l'aplicació en producció.
El seguiment del procés de compra, l'anàlisi i la documentació dels processos i procediments són essencials. Com a organització que requereix conèixer on es troba la seva documentació, cal conèixer on s'inicien i acaben els processos. I més important encara, saber la ruta per a arribar allà.