Assegurar que es proporciona l'adequada atenció i protecció amb tots els registres
Més informacióSimplificar els processos de negoci i ajudar tant amb els treballadors com amb l'organització en una millor coordinació
Més informacióIncrementar la productivitat i reduir el temps de les operacions
Més informacióOpenkm és un software de gestió documental que integra tot l'essencial per a la gestió de documents, la col·laboració entre usuaris i les funcionalitats de cerca avançada , en una única fàcil solució d'utilitzar. L'aplicació inclou eines administratives per definir els rols dels diferents usuaris, seguretat en l'àmbit de document, un log complet d'activitat i la configuració de tasques automàtiques.
Els serveis d'OpenKM se centren a preparar el seu equip perquè tinguin les habilitats per l'ús de l'aplicació
Més informacióEls experts d'OpenKM l'ajudem a descobrir la forma més senzilla de solucionar-ho
L'equip de OpenKM pot realitzar tot el treball, configurar, parametritzar i estendre les funcionalitats de OpenKM per a complir amb els seus requisits de negoci. O bé participar activament amb el seu equip per a aconseguir-los. Volem que sigui autosuficient, sempre decidirà l'escenari que prefereix.