Els serveis de formació OpenKM es centren en preparar al seu equip perquè tingui èxit en les seves implantacions.
Combinem la formació amb el desplegament de l'aplicació.
Formació
En tots els projectes, després d'avaluar el seu cas, li proposem un programa de formació específic a les seves necessitats i temps, oferint-li el nivell de detall
apropiat per al seu projecte.
La formació sempre la realitzen experts en OpenKM i s'ofereix amb una diversitat d'opcions per a adaptar-les a vostè.
Proporcionem un full de ruta personalitzat del procés formatiu per a garantir que els usuaris adquireixin amb èxit les habilitats necessàries per a utilitzar
l'aplicació.
Els usuaris finals adquireixen un gran coneixement de les funcionalitats de l'aplicació, així com els coneixements necessaris per a utilitzar-la de manera efectiva.
La nostra oferta inclou:
Formació a mida.
Formació online.
Formació a mida
Característiques:
Habilitats en l'administració de l'aplicació.
Formació per a grups reduïts d'usuaris finals.
Completa personalització.
Integracions.
Workflows.
Sessions específiques per a cada empresa.
Nombre d'assistents reduït.
Contacte directe amb l'equip de desenvolupadors de OpenKM.
Requisits: es recomana perfil o destreses tècniques.
El curs online d'Administració de OpenKM proporciona els coneixements necessaris per a desenvolupament i ampliació del programari de gestió documental.
Contingut:
Conceptes bàsics
Iniciar l'aplicació en Linux.
Iniciar l'aplicació en Windows.
Funcionalitats bàsiques de l'administració
Distribució de les funcionalitats en l'administració.
La formació està orientada a personal no expert en gestió documental, com ara: Consultor de prevenda i/o postvenda, Cap de projecte, Tècnic de gestió documental,
amb la finalitat d'adquirir coneixements bàsics i conceptes teòrics de gestió documental sobre:
El disseny i implementació d'un sistema de gestió de documents.
Les parts que conformen un sistema de gestió de documents.
La seva aplicació i gestió en la plataforma OpenKM.
Contingut:
Documentary management in the company's processes
Documents, empresa i societat del coneixement.
Fonaments de gestió documental (Conceptes bàsics).
Bones pràctiques per a la gestió documental.
Disseny d'un sistema de gestió documental
Anàlisi contextual i de les necessitats documentals en l'empresa.
Paràmetres per a la definició del SGD.
La construcció del sistema de gestió documental (SGD).
Els professionals degudament capacitats tenen un coneixement més ampli del producte, que els permet aprofitar tot el que aprenen en el programa, un curs estructurat
per a ajudar-los a enfocar-se en el que realment és rellevant, prevenir els errors més comuns i ser més hàbil en la resolució de problemes; fins i tot evitant-los abans
que passin.
La formació l'ajudarà a aconseguir un major retorn de la inversió i començar la plena utilització de l'aplicació molt abans. La formació permetrà a la seva
organització accelerar la posada en marxa:
Augmentar la productivitat dels empleats.
Aconseguir els objectius de negoci més ràpidament.
Reduir els errors durant la instal·lació, configuració i desplegament.
Formar als equips d'una forma consistent.
Facultar als usuaris finals a utilitzar l'aplicació per a maximitzar els beneficis del negoci.