Les funcionalitats de OpenKM es centren en ajudar-lo a agilitzar la seva operacions diàries.
Recopili, col·labori i capitalitzi la informació
Recopilar
OpenKM captura fàcilment la informació no estructurada de qualsevol font digital. Tota la informació recollida s'emmagatzema i utilitza en un sol espai de treball. Això permet als usuaris navegar, enriquir i editar la informació recopilada de diverses fonts dins d'una sola aplicació.
A través de la API de OpenKM qualsevol aplicació es pot integrar amb OpenKM, actuant com a productor o consumidor d'informació. Per tant, la informació combina tant la classificació automàtica com el factor humà.
Els equips poden enriquir i modificar documents compartits mitjançant discussions de text, editar la informació de qualsevol tipus d'arxiu i relacionar el document amb altres arxius relacionats.
Client
Client Web i Mobile
Disponible per a iPhone i Android.
Ràpida i agradable interfície d'usuari Desktop i Mobile.
Ràpida i agradable interfície d'usuari utilitzant AJAX.
Traduït a més de 40 idiomes.
Previsualització de fitxers multimèdia.
Administració Web.
Edició en línia.
FTP
Drag & drop (fitxers o documents) des de l'escriptori.
Microsoft Office Add-in
Els Add-in de MS Office per a: MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Visio, MS Project i MS Access.
Correu electrònic
Importació des de servidors de correu.
Importació i ordenació automàtica mitjançant filtres configurables.
Importació de fitxers eml i msg.
1D / Codis de barres lineals
Codabar, Code 39, Code 93, Code 128, EAN-8, EAN-13, ITF, UPC-A, UPC-E, RSS-14, RSS Expanded, extensible a altres formats.
2D / Codis de barres de dues dimensions
Data Matrix, PDF 417, QR Code, Aztec, extensible a altres formats.
OCR
Escaneja i assegura l'emmagatzematge de tots els documents en paper.
Integrable amb la majoria de motors de OCR Open Source i Comercials.
Antivirus
Preveu la inserció de documents amb virus en el repositori.
Signatura de documents
Signatura electrònica amb certificat.
Signatura manuscrita.
Estampat de documents.
Estació d'escaneig
Assistent per a escanejar documents, massivament. Permet convertir-los a PDF, establir metadades i afegir-los a OpenKM.
PDF tools
Divideix les pàgines triades en un sol arxiu per a cadascuna.
Giri les pàgines triades en un nou arxiu únic.
Extregui les pàgines triades en un nou arxiu únic.
Elimina les pàgines triades.
Col·laborar
OpenKM permet l'intercanvi d'informació i la col·laboració entre usuaris, facilitant una distribució eficient i el ràpid accés a la informació per a resoldre problemes i ajudar en la presa de decisions.
Gestió de documents
Pujada massiva de documents.
Descàrrega de carpetes com a fitxers ZIP.
Bloqueig / Desbloqueig de documents.
Gestió de favorits.
Seleccionar carpeta d'inici per defecte.
Generació de documents a partir de plantilles.
Documents personals per a cada usuari.
Paperera de reciclatge per a cada usuari.
Notificació d'esdeveniments per correu electrònic (quan es produeixen canvis).
Enviament de la url del document per correu electrònic.
Enviament del document per correu electrònic ( attachment ).
Notes en els documents.
Missatgeria (subscripcions / enviar missatges a usuaris).
Extracció de metadades dels documents.
Identificador i URL única del document.
Tags d'usuari.
Classificació per categories.
Relacions entre documents (pare-fill, bidireccional i engrapat).
Fòrums.
Marca d'aigua en documents ( text o imatge ).
Catalogació automàtica configurable.
Operacions amb múltiples documents de manera simultània.
Expiració de documents.
Live edit.
Workflow
Permet crear complexos workflows.
Workflow de revisió, aprovació, validació.
Suport de workflows paral·lels i en sèrie.
Permet assignar tasques a grups o usuaris.
Des del dashboard pot monitorar les tasques de workflow, estat i procés.
Notificació de missatges de correu configurables.
Permet disparar un workflow automàticament des d'una carpeta o tipus de document.
Execució automàtica d'un workflow basat en la carpeta o el tipus de carpeta.
Previsualització de documents
AutoCAD, MS Office family, Open Office family, fitxers PDF, fitxers de vídeo, fitxers de so, imatges, extensible a altres formats.
Control de versions
Basat en el model check-in / check-out.
Permet afegir comentaris a les versions.
Permet gestionar l'històric de les versions (restaurar, compactar).
Comparar entre versions (metadades i text).
Metadades
Permet definir els diferents camps de metadades.
Definició de camps com: inputs, dates, enllaços, llistes simples, llistes de selecció múltiples, text àrees, checkbox.
Suport de metadades en diferents idiomes.
Tauló
Proporciona un accés ràpid a: últims document editats, bloquejats, descarregats, subscrits, modificats, pujats i correus rebuts entre altres.
Novetats d'usuaris ( agent cercador ).
Tasques de workflow i d'usuari.
Servei RSS
Gestió de tasques
Permet crear tasques.
Assignar, controlar i completar tasques.
Gestionar estats i projectes relacionats amb tasques.
Notificacions de missatges de correu configurables.
Calendari.
Capitalitzar
OpenKM permet a l'usuari convertir la informació en valuosos actius de capital intel·lectual procesables per a l'empresa. Això ajuda a les organitzacions a obtenir tot el potencial del coneixement corporatiu molt més ràpid.
El sistema també inclou eines administratives per a definir els rols dels diferents usuaris. El control d'accés, les quotes d'usuari, el nivell de seguretat dels documents, registres complets de l'activitat i la gestió de workflows, són només algunes de les característiques disponibles. OpenKM millora la productivitat personal mitjançant l'assignació dels processos de treball quotidians dels usuaris, ajudant a incrementar les taxes de finalització dels processos.
Motor de cerca
Cerques de documents per contingut, paraules clau, data de modificació, autor i tipus de document. Automàticament indexa document pujats en format: Text, HTML, RTF, XML, PDF, Openoffice.org, MS Office, MS Office 2007, JPEG EXIF, MP3 ID3.
Cerques per sinònims.
Cerques ordenades per rellevància.
Cerques utilitzant propietats de grup (metadades).
Permet emmagatzemar consultes.
Cerques avançades utilitzant SQL.
Novetats d'usuari.
Cerques a partir d'una estructura de directoris jeràrquica.
Permet seleccionar els objectes de cerca, carpetes, correus electrònics, documents o registres.
Permet utilitzar els tags d'usuari per a localitzar documents.
Permet utilitzar metadades per a localitzar documents.
Opcions de cerca simple i avançada.
Permet ordenar els resultats segons diversos criteris.
Opcions de descàrrega o anar a la ubicació d'un document des de la vista de resultats.
Suport per a Stemming, stopwords i sinònims.
Servei push de novetats (basat en les consultes d'usuari).
Administració
Completa auditoria. Totes les operacions dels usuaris són registrades i emmagatzemades en la base de dades.
Mostra els usuaris amb sessió activa.
Desbloquejar i cancel·lar documents editats.
Vista del repositori.
Cerques avançades utilitzant SQL.
Detall del log d'activitat.
Importar documents / carpetes des del sistema de fitxers.
Exportar el repositori al sistema de fitxers.
Administració del workflow.
Reports ( jasper ).
Importació del thesaurus ( formats owl o rdf ).
Vista dels paràmetres de configuració.
Quotes d'usuari.
Perfils d'usuari ( funcionalitats a les quals pot accedir un usuari ).
Programador de tasques ( Planificador ).
Tasques intel·ligents.
Macros.
Thesaurus
Vista dels documents en l'estructura del thesaurus.
Extracció automàtica de paraules clau.
Modulo d'entrenament basat en skos i documents d'entrenament.
Seguretat
Plug-in per a autenticació basat en JAAS.
Suport per a LDAP, Activi Directory, DBMS, etc. ( mitjançant un fitxer de configuració ). Per defecte OpenKM es proporciona amb una base de dades embeguda.
Llista de control d'accés granular.
Flexibilitat en l'opció d'herència de les llistes de control d'accés.
Seguretat per usuari i rols.
Permisos en documents, carpetes i registres.
Queden registrades totes operacions del usuari.
Suport per a comunicacions SSL.
Criptografia ( encriptar i desencriptar documents ).
Signatura electrònica.
Integració
Kofax.
Abby Flexicapture.
Flexibar.
Lector codi de barras 2D.
Directori Actiu.
LDAP.
SSO, CAS ( autenticació ).
Cànon IW DS.
Integració amb un altre programari utilitzant WebServices.
Integració amb un altre programari utilitzant CMIS.
Integració amb un altre programari utilitzant Rest.
Sincronització automàtica amb l'escriptori de Windows i Linux.